Het resultaat van 40 jaar passie voor waterscouting: de ScoutingVlet

Wij zien het belang van een goede leverancier van Lelievletten, die meedenkt en bouwt op basis van eigen ervaring als zeeverkenner. Daarom zijn wij gestart met Scoutingvlet. We hopen dat we hiermee vele zeeverkenners op een veilige en leuke manier het water kunnen laten ontdekken, zoals wij dat al jaren gedaan hebben.

Een jeugd besteed op het water is echt een onvergetelijke ervaring

Samen hebben wij bijna 40 jaar scouting ervaring, daarom bieden wij niet zomaar een Lelievlet. Onze Scoutingvlet biedt de traditionele zeilervaring met een aantal moderne factoren die onder andere het onderhoud van de boot vele malen gemakkelijker maken. Met rvs-onderdelen, afwerking van hoge kwaliteit en een goed verfsysteem als basis is deze Scoutingvlet helemaal scoutproof!

Kinderen leren zeilen is voor vele leidingsleden een passie, wat is er leuker dat die blije gezichtjes op zaterdagmiddag? En hoe lastig kan het zijn als het materiaal daar in tegenwerkt?  Met Scoutingvlet willen wij bijdragen aan de ontwikkeling van jonge zeeverkenners. Een goede boot als basis maakt de zaterdagmiddag veiliger, waardoor je aandacht kan besteden aan het belangrijkste: het zeilen!